عبادی‌پور و موسوی بهترین‌های لیگ جهانی

بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال میلاد عبادی‌پور تا این لحظه بهترین آبشار زن و سید محمد موسوی بهترین مدافع لیگ جهانی 2015 بوده اند.

عبادی‌پور و موسوی بهترین‌های لیگ جهانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ جهانی والیبال 2015، میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با 54.76 درصد موفقیت در زدن آبشار تا این لحظه (قبل مسابقه هشتم کشورمان) در صدر بهترین آبشار زنان لیگ جهانی امسال قرار گرفته است، و شهرام محمودی هم در رتبه پنجم جای گرفته است. 
 
طبق آمارهای ارائه شده عبادی‌پور 46  آبشار زده که 54.76 درصد آنها موفقیت آمیز بوده است، پس از عبادی‌پور ریکاردو لوکارلی از برزیل با 54.29 درصد در جایگاه دوم و آرون راسل آمریکایی با 54.12  درصد در جایی سوم این جدول قرار دارد، ضمن آن که شهرام محمودی دیگر بازیکن تیم ملی کشورمان با 53.08 درصد موفقیت در زدن آبشار در رتبه پنجم جدول بهترین آبشار زنان لیگ جهانی 2015 قرار دارد. 
 
**موسوی بهترین مدافع 
 
از طرف دیگر آمارها نشان می‌دهد که سید محمد موسوی عراقی مدافع تیم ملی والیبال کشورمان نیز تا این لحظه از رقابت‌ها بهترین مدافع لیگ جهانی 2015 بوده است. 
 
او بالاتر از سیمونه آنتزانی از ایتالیا و آندری آشچف روس در صدر بهترین مدافعان لیگ جهانی قرار دارد. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۲:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۴
یاعلی قهرمان...پرچممون بالاس
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ماشالله ب بچه ها ان شاءالله بهترين بازى هارو داشته باشن وهمه ى بازى ها تو تهران رو ببرن ياحق
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ماشالله ب بچه ها ان شاءالله بهترين بازى هارو داشته باشن وهمه ى بازى ها تو تهران رو ببرن ياحق