ساری؛

فعالیت یک مرکز نیکوکاری کمیته امدادامام خمینی ره در آمل

مرکز نیکوکاری سجادیه در راستای کاهش فقر و کمک به افراد نیازمند تنها مرکز نیکوکاری فعال در آمل است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: در این مرکز در طول سال سه نوبت سبد کالا به نیازمندان اهدا می‌شود.

غلام‌رضا علی‌پور با اعلام اینکه 325 خانواده مددجو با جمعیت نیزدیک به یک هزار نفر در مرکز نیکوکاری سجادیه عضویت دارند، افزود: در این منطقه 215 حامی امداد و 35 نیروی افتخاری مشغول به خدمت هستند.

به گفته وی: با توجه به جمعیت زیاد این نهاد در بخش‌های مختلف درمان، جهیزیه، مشاوره خانواده و ازدواج، اشتغال، بیمه، وام‌های مختلف کارگشایی و ایجاد کار توانستیم گام‌های بزرگی برداریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت : مرکز نیکوکاری سجادیه نخستین مرکز نیکوکاری در آمل بوده که به عنوان تنها مرکز از اردیبهشت ماه سال گذشته فعالیت خود را در مسجد امام سجاد (ع) کوچه برزگر آغاز کرده است.

غلام‌رضا علی‌پور با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در مرکز نیکوکاری سجایه با موسسه قرض‌الحسنه سجادیه در زمینه اعطای وام کم‌بهره به مددجویان تحت حمایت، افزود: تامین نان مورد نیاز خانواده‌های نیازمند نیز از سوی این مرکز به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت خوشه‌ای افراد فعال در شبکه نیکوکاری سجادیه، گفت: شهرستان آمل 22 منطقه دارد که امیدواریم با فعالیت شبکه نیکوکاری در مناطق مختلف از آمار فقر در جامعه کاسته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.