بنیاد شهید مسئول ارائه خدمات درمانی ایثارگران غیرشاغل

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسئولیت ارائه خدمات درمانی جامعه ایثارگران غیرشاغل با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماده 13 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثاگران اظهار کرد: وظیفه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات درمانی به جامعه ایثارگری است که اجرای این قانون موجب ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه خدمات درمانی جامعه ایثارگران شاغل، افزود: امسال مسئولیت ارائه خدمات درمانی ایثارگران شاغل به دستگاه‌های اجرایی محل اشتغال خود واگذار می‌شود.

عباسپور اجرا شدن این قانون را یک فرصت عنوان کرد و گفت:، اجرا شدن این قانون باعث می‌شود تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی خودشان را موظف بدانند که ارائه خدمات به ایثارگران از مهم‌ترین وظایف آن‌ها است.

گفتنی است؛ نزدیک به 85 درصد ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق بیمه به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار