انتخاب 8 رشته ورزشی جديد برای بازی های المپيک ؛

بیس‌بال و سافت‌بال به المپیک 2020 ژاپن می‌روند

تصمیم نهایی درباره رشته های ورزشی جدید را اعضای کمیته بین المللی المپیک در یکصد و بیست و نهمین نشست خود که اوت سال دو هزار و شانزده در ریو دو ژانیرو برزیل برگزار خواهد شد، اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو-2020 روز دوشنبه اعلام کرد هشت رشته ورزشی جدید از جمله بیس بال و سافت بال را که برای گنجانده شدن در برنامه بازیهای المپیک در پنج سال آینده شرایط لازم را دارند، انتخاب کرده است. 

هشت رشته ورزشی که کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو 2020 انتخاب کرده است، عبارتند از : بیس بال، سافت بال ، کاراته، بولینگ، صخره نوردی، موج سواری، رولر و ووشو که یک ورزش رزمی چینی است. 

بیس بال که معادل آن برای زنان سافت بال می باشد، رشته ای ورزشی است که در ژاپن طرفداران زیادی دارد و پیش از این نیز در برنامه بازیهای المپیک 2008 پکن گنجانده شده بود. 

فهرست هشت رشته ورزشی انتخاب شده توسط کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو که از میان بیست و شش رشته ورزشی انتخاب شده اند، پیش از سی ام سپتامبر سال دو هزار و پانزده به کمیته بین المللی المپیک ارائه خواهد شد. 

تصمیم نهایی را درباره این رشته های ورزشی جدید اعضای کمیته بین المللی المپیک در یکصد و بیست و نهمین نشست خود که اوت سال دو هزار و شانزده در ریو دو ژانیرو برزیل برگزار خواهد شد، اتخاذ خواهند کرد. 

در بازیهای المپیک آتی که سال دو هزار و شانزده در ریو دو ژانیرو برگزار خواهد شد، رشته های ورزشی گلف و راگبی هفت نفره در برنامه بازیها گنجانده خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار