کرمان؛

گرمای بالای 50 درجه و قبوض بالای برق، اشک ریگانی ها را در آورد!

فرماندار ریگان گفت: گرمای بالای 50 درجه در این شهرستان از یک سو و قبوض بالای برق از سوی دیگر ، شهروندان ریگانی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، امین باقری در جلسه شورای اداری ریگان افزود: این در حالیست که این قبوض بالا با توجه به شرایط منطقه ، اختلاف زیادی با شهرستانهای همجوار جنوبی مانند: رودبار، عنبرآباد ، ایرانشهر و.. دارد که این امر باعث بهای سنگین برق برای شهروندان ریگانی و ایجاد مشکلاتی برای آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: قبوض برق این شهرستان باید همانند شهرهای جنوبی باشد تا مشکل شهروندان ریگانی مرتفع شود.

باقری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود 11هزار دانش آموز و آغاز تعطیلات تابستانی ، خواستار برنامه ریزی برای اوقات فراعت این دانش آموزان شد .

فرماندار ریگان با اشاره به وجود بیش از یک میلیون اصله درخت خرما در ریگان ، تصریح کرد: بیش از 20هزار تن از شاخ و برگ این درختان به عنوان ضایعات از بین می رود که در این زمینه با برنامه ریزی هایی صورت گرفته ، کارخانه نئوپان در شهرک صنعتی این شهرستان راه اندازی می شود.

باقری یادآور شد: برای دهیاری های این شهرستان 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می یابد که این مقدار اعتبار ، برای ساخت راههای روستایی شهرستان است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قبض ، برق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.