مشهد؛

آغازبه کارسومین کارخانه تولید منسوجات خانگی کشور در مشهد

سومین کارخانه تولید منسوجات خانگی کشور در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از این واحد تولیدی گفت: علی رغم این که تحریم های ظالمانه دشمنان، مشکلاتی را به مردم کشور و استان تحمیل کرده؛ برکات قابل توجهی نیز به همراه داشته است.

علی رشیدیان افزود: بروز استعدادهای جوانان، خود باوری و اتکای به توان داخلی از جمله اثرات مثبتی است که در سایه تحریم ها برای کشور حاصل شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایطی که تولید کنندگان علی رغم تمام مشکلات، اقدام به تولید و اشتغالزایی می کنند، ما نیز باید با تمام توان از آنان حمایت کنیم.
رشیدیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مصرف کالاهای ایرانی، خاطر نشان کرد: تولید کنندگان با ارائه محصولات با کیفیت و مصرف کنندگان با خرید این کالاها، زمینه را برای رونق تولید و افزایش اشتغال فراهم می کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه صادرات نیز، دستگاه های اجرایی مرتبط، باید باتسهیل در فرآیند صدور کالا، زمینه را برای حضور موفق و پر رونق تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای بین المللی فراهم کنند.

گفتنی است: این کارخانه تولیدی در دو فاز طراحی شده که در مرحله نخست آن که امروز به بهره برداری رسید؛ برای 80 نفر به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
همچنین شروع به کار این کارخانه، مانع خروج سالانه پنج میلیون دلار ارز از کشور می شود.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.