عزیزیان: تمرکز فدراسیون بر روی اهداف ثابت تیراندازی است

ملی پوش تیراندازی گفت: امکانات تیم اهداف پروازی در قیاس با تیم تفنگ و تپانچه قابل مقایسه نیست.

مسعود عزیزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اردوی ملی پوشان اهداف پرئازی که قرار بود در هفته جاری آغاز شود متاسفانه باز هم به دلیل کمبود منابع مالی فدراسیون به هفته آینده موکول شد.
 
وی ادامه داد: اگر تمرینات منظم و پی در پی باشد حتما به آمادگی لازم می‌رسیم ضمن اینکه هدف ملی پوشان مسابقات جهانی آذرابیجان نیست چرا که مسابقات آسیایی کویت و دیگر رقابتها در پیش داریم.
 
عزیزیان اظهار داشت: تیم اهداف پروازی با تمرینات منجسم به طور حتم در هر سه رشته شانس کسب المپیک را دارد، اما متاسفانه اهمیتی به این موضوع داده نمی‌شود و همه تمرکز فدراسیون اهداف ثابت است.
 
وی ادامه داد: فدراسیون تفاوت زیادی یمیان تیم ملی اهداف پروازی و تیم اهداف ثابت قائل است وامکاناتی که تیم ملی تفنگ و تپانچه در اختیار دارند هرگز تیم اهداف پروازی نداشته است.
 
** هشت سال پیش قول مربی خارجی دادند
 
وی افزود: فدراسیون 8 سال پیش به ما قول داد که یک مربی خارجی رای اهداف پروازی انتخاب کنند متاسفانه تاکنون این کار عملی نشد و حتی ب گذشت یک سال از تشکیل کمیته اهداف پروازی به این موضوع رسیدگی نشد.
 
وی اشاره کرد: متاسفانه مربی داخلی که در تجربه‌اش در حد مربیان خارجی بود قطع همکاری کردند در حالی که برای تیم‌های تفنگ و تپانچه بهترین مربیان و امکانات را در اختیار قرار می‌دهند.
 
ملی پوش اهداف پروازی گفت: مربی سابق تیم ملی "پیام رجایی" 13 مدال آسیایی داشت و تمام مربیان خارجی او را به هر عنوان یک شخصیت و مربی صاحب سبک می‌شناسند، اما متاسفانه به دلایل نامشخصی کنار رفت.
 
وی ادامه داد: برای همه مربیان داخلی احترام قائل هستم، اما متاسفانه کار تیم اهداف پروازی به جایی رسید که در این برهه حساس مربیانی که هنوز یک تجربه برون مرزی ندارند سکاندار هدایت تیم ملی شدند.
 
**ملی پوشان نیاز به برنامه و حمایت معنوی دارند
 
وی اشاره کرد: ما ادعا نداریم که با مربی خارجی بهترین نتیجه را می‌گیریم، امابرخی ملی پوشان به جایی رسیدند که نیاز به یک برنامه منظم تمرینی وحمایت معنوی دارند در حالی که همه هزینه‌ها و مسئولیت با خودشان است.
 
وی گفت: قبول داریم که هزینه‌های تمرینی فشگ اهداف پروازی زیاد است ملی پوشانی در این رشته هستند که بالقوه توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند در سال های اوج تیراندازی اعضای تیم ملی 15 نفر بودند الان به 5 نفر رسیدند و به لحاظ رسیدگی هیچ فرقی برای تیم ملی نداشت و همان مشکلات گذشته را تحمل می‌کنیم.
 
وی افزود: مسئولین به اهداف ثابت توجه بیشتیری دارند حتی سلاح و تجهیزات تیم ملی را با هزینه‌های خودشان بازسازی می‌کنند و بهترین امکانات در اختیارشان است. واضح است که می‌توانند مدال با سهمیه بگیرند اگر این هزینه‌ها برای اهداف پروازی بود قطعا شرایط ما به از این بود.
 
وی اشاره کرد: ملی پوشان اهداف پروازی با فشنگ کم حتی با کیفیت پایین توانستند رکوردها را تغییر دهند در حالی که نه مربی و نه اردویی داشتند.
 
عزیزیان عنوان کرد: موضوع دیگری که ملی پوشان را درگیرمی‌کند اجرای قوانین خاص و جدید برای اهداف پروازی است که واقعا ورزشکاران را تحت فشار قرار می‌دهد که هر روز یک دستور و قانون جدید صادر می‌شود.
 
وی در پایان اشاره کرد: از مسئولان عاجزانه تقاضا دارم به اهداف پروازی به عنوان یکی از رشته‌های تیراندزی توجه کنند اگر هزینه‌ها برای فدراسیون سنگین است حداقل با ورزشکاران در این زمینه همکاری شود تا هزینه‌های فشنگ برای ملی پوشان دشوار نباشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار