رئیس دادگستری شهرستان اهر عنوان کرد؛

ورود بیش از 25 هزار و 800 فقره پرونده به دادگستری شهرستان اهر

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: بیش از 25 هزار و 800 فقره پرونده به دادگستری، دادسرا و شوراهای حل اختلاف شهرستان اهر در سال گذشته وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حجت الاسلام نظری در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان اهر گفت: از این تعداد پرونده بیش از 17 هزار و 600 فقره پرونده به دادگستری و دادسرا و بیش از 8 هزار و 200 فقره پرونده نیز به شوراهای حل اختلاف وارد شده است.

وی افزود: علیرغم کمبود کادر قضایی که در دادگستری شهرستان اهر است و با این تعداد ورودی پرونده زمان رسیدگی به پرونده ها به 20 تا 30 روز کاهش یافته است.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با بیان اینکه یکی از اهداف دستگاه قضا جلوگیری از جرم است گفت: در این راستا دادگستری شهرستان اهر با برهم زنندگان امنیت و آرامش موجود در شهرستان اهر به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ اغماضی هم نخواهد کرد.


حجت الاسلام نظری همچنین با اشاره به انتخابات مجلس دهم در سال جاری گفت: دادگستری شهرستان اهر برای برگزاری انتخابات سالم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از کاندیداها و نامزدهای احتمالی انتخاباتی انتظار داریم قوانین انتخاباتی را رعایت کنند چرا که کارهای آنها رصد می شود و شاید ممکن است در صلاحیت آنها نیز تأثیر داشته باشد.


انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.