زنجان؛

برخورد با متخلفین شکار و صید باهمکاری محیط زیست و دادگستری استان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت :مقامات قضایی استان در راستای برخورد با متخلفین شکار و صید و آلاینده های محیط زیست همکاری بسیار خوبی با محیط زیست استان داشته اند.

برخورد با متخلفین شکار و صید باهمکاری محیط زیست و دادگستری استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با مدیرکل دادگستری استان زنجان و دادستان زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

در این دیدار قربانعلی محمدپور ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: تلاش خالصانه قشر خدوم ومتعهد در قوه قضایئه کشور که در راستای احقاق حقوق مظلومان و عدالت گستری است شایسته تقدیر می باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان افزود: مقامات قضایی استان در راستای برخورد با متخلفین شکار و صید و آلاینده های محیط زیست همکاری بسیار خوبی با محیط زیست استان داشته اند.

گل محمدی مدیرکل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری دادگستری استان با محیط زیست گفت :قوه قضائیه در زمینه برخورد با تخلفات شکار و صید و جرائم حوزه محیط زیست انسانی نهایت تلاش را خواهد داشت .

وی افزود: عده ای به خاطر خوشگذرانی اقدام به شکار غیر مجاز حیوانات نموده که سبب می شوند یک مخلوق خدا به خاطر زیاده خواهی خودشان کشته شود.

انتهای پیام/ح


برچسب ها: برخورد ، شکار ، دادگستری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.