رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان تهران مطرح کرد:

تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی دولت برای توسعه واحد‌های تولیدی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان تهران از پیش بینی تسهیلات بانکی یک هزار میلیارد تومانی به منظور توسعه و رونق هرچه بیشتر حوزه‌های صنعتی و تولیدی در سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس خبر داد.

رمضانی// تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی دولت به منظور توسعه واحد‌های تولیدینعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی استانداری تهران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان تهران گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش سازنده مولفه تولید و صنعت در تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، اشتغال زایی و خود کفایی هرچه بیشتر اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و موقعیت خاص منطقه‌ای شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس، دولت تسهیلات ویژه‌ای را برای این بخش پیش بینی کرده است.

وی افزود: پیرو دستور و تاکید الزام آور رئیس جمهور یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور تزریق در حوزه‌های صنعتی و تولیدی شهرستان‌های مورد اشاره در غرب استان تهران در اولویت قرار گرفته است.

ترکی در پایان تصریح کرد: تقویت فرصت‌های شغلی و توسعه متوازن و فراگیر واحدهای صنعتی در چارچوب‌های قانونی نقش حائز اهمیتی در تحقق اهداف تعریف شده اقتصادی در سطح استان تهران ایفا می‌کند و با تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ شده، امید آن داریم روند شتابان توسعه و شکوفایی مضاعف استان تهران بیش از پیش تسریع و عملیاتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار