برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن‌ مهر انجام شد

کمک۲۵۰میلیاردی وزارت‌ شهرسازی به وزارت‌نیرو

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ارسال نامه آخوندی به استانداری‌ها در خصوص تامین اعتبارات روبنایی خبر داد.

به گزارش حوزه راه وشهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور داده است که از محل فروش اراضی به تامین خدمات عمومی و زیربنایی مسکن مهر کمک شود.

وی همچنین از ارسال نامه وزیر راه و شهرسازی به استانداری‌ها خبر داد و افزود: حدود یک ماه پیش دکتر آخوندی به استانداران کشور نامه‌ای ارسال کرد که بر اساس این نامه برای تامین خدمات روبنایی مسکن مهر از جمله مدرسه، مسجد و کلانتری از محل فروش اراضی آمادگی پرداخت یک سوم هزینه‌ها وجود دارد مشروط بر اینکه استانداری‌ها از محل اعتبارات استانی دو سوم باقیمانده را تامین کنند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: پیرو این نامه، از استانداران خواستیم ظرف ۱۰ روز اعلام کنند به عنوان مثال برای ساخت چند مدرسه می‌توانند کمک کنند.

مهرآبادی در خصوص همکاری با وزارت نیرو گفت: از ابتدای آغاز طرح مسکن مهر تاکنون مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از محل یارانه‌های مسکن مهر به وزارت نیرو کمک کردیم و این وزارتخانه هم همکاری‌های لازم را انجام داد.  

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه سیاست این وزارتخانه تحویل واحدهای مسکن مهر با خدمات زیربنایی است اظهار کرد: علت افزایش تحویل واحدها در این دو سال، افزایش تامین خدمات روبنایی است و مردم رغبت بیشتری برای تحویل گرفتن واحدها دارند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار