رئیس سابق ستاد مشترک ارتش انگلیس:

پاسخ جنایات گروه تروریستی داعش، اقدام نظامی است

رئیس سابق ستاد ارتش مشترک انگلیس خواستار مقابله نظامی با تروریست های داعش شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، "لورد دانات" – رئیس سابق ستاد مشترک ارتش انگلیس –  در یادداشتی طولانی به تشریح جنایت های گروه تروریستی داعش پرداخت و در نهایت راه حل باقی مانده برای مقابله با این گروه تروریستی را اقدام نظامی دانست. 

وی در یادداشت خود نوشت پس از پخش ویدئوی سر بریدن روزنامه نگاران غربی و نیروهای امدادگر، کشتار دسته جمعی زندانیان در صحرا و تلاش برای تخریب آثار باستانی تدمر (پالمیرا) اقدام وقیحانه و بی رحمانه دیگری باقی نمانده است که از تروریست های داعش سر زند. با این وجود، لورد دانات حمله تروریستی داعش به فرانسه، تونس و کویت را مرحله جدیدی از انحطاط اجتماعی دانست. 

وی از این گروه به عنوان خطری به مراتب بزرگ تر و جدی تر از تهدید روسیه در شرق اروپا و حتی موضوع ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا نام برد.

دانات در پایان از تشکیل ائتلاف جهانی علیه داعش به خوبی یاد کرد؛ اما اقداماتی را که این ائتلاف تا کنون برای مبارزه با تروریست های داعش انجام داده را کافی ندانست و خواستار اقدامات نظامی بیشتری در این زمینه شد. اقداماتی که نیازمند همکاری های نظامی بیشتر انگلیس، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار