بيانيه وزارت کشور عربستان درباره عامل عمليات تروريستی کويت

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد عامل عملیات انتحاری کویت هیچ سابقه تروریستی در دستگاههای امنیتی کشور عربستان ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری آلمان، وزارت کشور عربستان شب گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد عامل عملیات انتحاری کویت هیچ سابقه تروریستی در دستگاههای امنیتی کشور عربستان ندارد.
در این بیانیه آمده است:« فهد بن سلیمان القباع، عامل عملیات انتحاری مسجد امام صادق(ع) کویت ، 23 ساله است و در زمینه فعالیت های تروریستی هیچ پرونده ای در مراکز امنیتی کشور عربستان ندارد.»
این بیانیه تصریح کرد:« القباع روز پنجشنبه در سفری هوایی با پرواز شماره 170 شرکت هواپیمایی طیران الخلیج، ریاض را به مقصد منامه ترک کرد و در سابقه او سفرهای خارجی دیگری نیز دیده نمی‌شود.»
وزارت کشور عربستان ادامه داد:« برای روشن شدن ابعاد این جنایت و شناسایی افرادی در عربستان که ممکن است به نوعی با این عملیات تروریستی در ارتباط باشند با برادرانمان در کویت همکاری داریم ضمن اینکه با مقامات بحرین نیز در ارتباط هستیم تا اطلاعاتی را درباره توقف کوتاه عامل جنایت در این کشور به دست آوریم.»
روز گذشته وزارت کشور کویت با صدور بیانیه ای عامل عملیات انتحاری مسجد امام صادق (ع) را فهد سلیمان عبدالمحسن القباع ، اهل عربستان معرفی کرده و اعلام کرده این فرد بامداد جمعه در سفری هوایی وارد کویت شده بود.
پلیس کویت راننده خودرویی را که عامل انتحاری را به مسجد امام صادق(ع) انتقال داده بود شناسایی و دستگیر کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۰ ۰۹ تير ۱۳۹۴
این ها همه دسیسه عربستان سقوطی انجس من الکلب و الخنزیل خضول و پلید دنیا پرست است که حامیان مالکان دوزخ هستند. لعنت بر همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
لعنت خدا بر آل سعود
آخرین اخبار