اصفهان؛

بومی سازی و بهبود کیفیت تلفنهای صنعتی کارگاهها و خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان

کارشناسان واحد مخابرات فولاد مبارکه موفق شدند ضمن بومی سازی تلفنهای صنعتی کارگاهها و خطوط تولید این شرکت، به میزان قابل توجهی کیفیت این تجهیزات را بهبود بخشند.

بومي سازی  و  بهبود کيفيت تلفنهاي صنعتي کارگاهها و خطوط توليد فولاد مبارکه اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، علیرضا عباسی کارشناس ارتباطات فولاد مبارکه در این رابطه گفت: در شرکت فولاد مبارکه برای کنترل و برقراری ارتباط بین کارکنان و همچنین نظارت بر کار و ارتباط با دستگاهها از وسایل ارتباطی صنعتی که فقط در محیطهای صنعتی کاربرد دارند، استفاده می گردد. در حقیقت این دستگاه ها یا به تعبیر بهتر این تلفنها، جهت اطلاع رسانی عمومی در کارگاهها و سایتهای خط ت ولید و هم چنین برقراری تماس بصورت پیج دو طرفه، بین نیروی انسانی به کار گرفته می شوند.

وی با اشاره به بیشترین خرابی این سیستم که مربوط به بردها و کیبورد و همچنین سیم رابط گوشی و قدیمی بودن سیستم و باکس آنها می باشد، ادامه داد: به دلایل خرابی های مکرر و فرسودگی المانها و قطعات الکترونیکی و همچنین افزایش هزینه و بالا رفتن مدت زمان پاسخ به درخواست ها برای تعمیرات این سیستمها و تلفنها، واحد مخابرات جهت افزایش رضایتمندی کارکنان و ارتباط دهی بهینه و همچنین ارتقاء فناوری سیستم، تصمیم گرفت تا با رعایت کردن استانداردها و دستورالعملهای اجرائی و نکات ایمنی و با همکاری نیروهای آزمایشگاه واحد مخابرات در محیط شبیه سازی و سیمولاتور تمامی عیوب موجود را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام نماید.

کارشناس ارتباطات فولاد مبارکه با تأکید به این مطلب که در این پروژه کل نقشه بردها و همچنین المانها و قطعات الکترونیکی جدید هستند، افزود: از نظر اقتصادی خریدیک نمونه از این تلفن ها در بازار خارجی حدود 2میلیون تومان و با توجه به وجود بیش از صد دستگاه درکل سایت فولاد به بیش از 200 میلیون تومان برای شرکت هزینه دربر داشت که بومیسازی و بهینه سازیاین تلفن ها به دست پرسنل مخابرات با مبلغی کمتر از 100 هزار تومان انجام گرفت.

علیرضا عباسی خاطر نشان کرد: تلفن های بومی سازی شده توسط پرسنل مخابرات نسبت به نمونه های دیگر که در بازار موجود است از نظر کیفیت صدا و برد مکالمه و مقاومت در مقابل نویزهای محیطی به مراتب بهترند این در حالیست که برای خرید یک دستگاه تلفن صنعتی که کیفیت و IP بسیارضعیفی دارد باید مبلغی بیش از 500 هزار تومان هزینه کرد. ضمن اینکه در گذشته هزینه هر یک از بردهای تلفن صنعتی جهت تعمیریاتعویض بیش از قیمت پیشنهادی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش هزینههای تعمیر و تعویض و رفت و آمد، شاهد افزایش سرعت عمل و کاهش ماند درخواست نیز بودهایم ضمن اینکه سیستم بهینه شده دارای IP66 و در برابر سر و صدا و گرد و غبار و همچنین در برابر نویزهای موجود در سایت های پر سرو صدا مقاوم می باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: فولاد ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.