یعلون: با هر کشتی‌ که به غزه نزدیک شود مقابله می‌کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از نیروی دریایی این رژیم برای متوقف کردن کشتی سوئدی اعلام کرد با دیگر کشتی‌های کمک‌رسان به غزه نیز همین رفتار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل؛ "موشه یعلون،" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از عملکرد نیروی دریایی این رژیم برای متوقف کردن کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تشکر کرد و اطمینان داد با هر کشتی دیگری که قصد داشته باشد به بهانه کمک‌های بشردوستانه، سلاح به غزه وارد کند به شدت برخورد خواهد شد.

"یعلون" با اشاره به متوقف کردن سومین کشتی کم‌رسان به غزه از زمان آغاز محاصره نظامی این منطقه گفت: به نیروی دریایی اسرائیل بابت واکنش سریع و هوشمندانه‌شان تبریک می‌گویم. آنها در وقت مناسب مانع از ورود کشتی سعودی به آبهای غزه شدند و به ماهیت واقعی آن پی بردند. 

وی در ادامه مدعی شد: کشتی سوئدی حامل هیچ کمک بشردوستانه‌ای نبود و فقط در جهت ضربه زدن به امنیت اسرائیل تلاش می‌کرد تجهیزاتی را به دست حماس در غزه برساند. ارسال این کشتی اروپایی نیز بخشی از اخبار دروغ برخی رسانه‌ها در راستای اشاعه احساسات ضد صهیونیستی است. آنها به بهانه حمایت از فلسطینی‌های ساکن غزه، سلاح به منطقه قاچاق می‌کنند.

کشتی سوئدی "ماریان" که در رأس گروهی از کشتی‌های موسوم به "ناوگان آزادی" حرکت می‌کند، از چندی قبل راهی آب‌های غزه شده بود؛ اما امروز نیروی دریایی رژیم صهیونیستی آن را توقیف و به بندر اشتود منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار