اصفهان؛

طرح جامع مقابله با قاچاق كالا و ارز اجرايي خواهد شد

استاندار اصفهان گفت: طرح جامع مقابله با قاچاق كالا و ارز در ۶۰ اقدام اساسي و ۲۵ دستگاه اجرايي استان به انضمام دستگاه قضايي و انتظامي به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ي كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان اصفهان، كه پيرامون طرح و بررسي برنامه ي جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز ابلاغي از سوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز برگزار شد، گفت: استان اصفهان در مركز كشور و كريدور شمال و جنوب و شرق و غرب قرار گرفته است و ۴۰ درصد بار كشور و ۲۰ درصد از مسافر كشور از شريان هاي حياتي اين استان عبور مي كنند.

رسول زرگرپور با بيان اينكه اين امر در بحث مواد مخدر و قاچاق كالا و ارز از اهميت بالايي برخوردار است، اظهار داشت:‌ بعد از گذشت يكسال طرح جامع مقابله با قاچاق كالا و ارز بر اساس الگويي كه در تهران ابلاغ شده بود آماده گرديد.

استاندار اصفهان تصريح كرد: در اين طرح ۶۰ اقدام اساسي و ۲۵ دستگاه اجرايي استان به انضمام دستگاه قضايي و انتظامي كار را پيگيري خواهند كرد.

زرگرپور با بيان اينكه در طرح جامع مقابله با قاچاق كالا و ارز ۵ راهبرد اساسي و تعدادي هدف پيش بيني شده است، افزود:‌در حال حاضر راهكارهاي اجرايي اين طرح مشخص شده است و دستگاه هاي مجري نيز تعيين شده اند.

وي با بيان اينكه در بحث هاي جامع هدف فراگيربودن هم در عمق وهم در سطح مي باشد، يادآور شد: در برنامه هاي راهبردي به مولفه هاي اصلي پرداخته مي شود.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در گذشته مبارزه با قاچاق كالا و ارز به شكل مصداقي صورت مي گرفت، اظهارداشت: بر اساس اين طرح در اقدامات آتي به شكل هدفمند با اين پديده ي مخرب مبارزه خواهد شد و اجراي اين طرح افق جديدي را در مبارزه با قاچاق كالا و ارز بوجود خواهد آورد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: طرح ، جامع ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.