شهرکرد؛

پرداخت 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید چهارمحال و بختیاری

11 هزار و 453 میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان چهارمحال و بختیاری گفت: بانکهای این استان در سال گذشته، 11 هزار و 453 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های کشاورزی، صنعت، بازرگانی و خدمات پرداخت کردند.

مسعود منصوریان طبایی در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان تسهیلات، 6 هزار و 542 میلیارد ریال مربوط به سرمایه در گردش و بقیه مربوط به سرمایه ثابت بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی بانکهای استان در سال گذشته 33 درصد به بخش کشاورزی، 25 درصد به بخش صنعت و 42 درصد به بخش بازرگانی و خدمات اختصاص یافته است.

منصوریان طبایی افزود: سال گذشته، دو هزار و 646 میلیارد ریال سرمایه در گردش و هزار و 431 میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش کشاورزی پرداخت شد.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بانکهای این استان، پارسال هزار و 729 میلیارد ریال سرمایه در گردش و هزار و 387 میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش صنعت پرداخت کرده اند.

وی گفت: سال گذشته، دو هزار و 167 میلیارد ریال سرمایه در گردش و دو هزار و 93 میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش بازرگانی و خدمات استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

منصوریان طبایی ادامه داد: بانکهای این استان در پایان سال گذشته، پنج هزار و 99 میلیارد ریال مطالبات معوق داشتند که در پایان اردیبهشت امسال، میزان مطالبات معوق بانک‌های چهارمحال و بختیاری، با 514 میلیارد ریال افزایش نسبت به پایان سال 1393، به پنج هزار و 613 میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: مجموع سپرده‌های بانک‌های استان نیز در پایان سال گذشته 54 هزار و 120 میلیارد ریال بوده که در پایان اردیبهشت سال جاری با چهار دهم درصد افزایش به 54 هزار و 314 میلیارد ریال رسیده است.

منصوریان طبایی گفت: میزان تسهیلات پرداختی بانکهای استان تا پایان اردیبهشت امسال با 10 درصد افزایش به افزون بر 50 هزار میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.