مظلومی :مخالف نصب بنر بودم / دو بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : از جذب دو بازیکن لیگ برتری دیگر تا روز سه شنبه خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا دو بازیکن دیگر را برای تیم جذب کنیم تا فصل آتی را با موفقیت شروع کنیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: تاکنون جابرانصاری، مهدی رحمتی، امین حاجی محمدی و میثم مجیدی را جذب کرده ایم و قرار است فردا هم دو سهمیه دیگر را جذب کنیم و به طور حتم تکلیف آنها را مشخص میکنیم
 
 با توجه به بازیکنان جذب شده به تیم در حال مذاکره با خسرو حیدری و امید ابراهیمی هستیم و امیدوارم تکلیف آنها را نیز برای ماندن در استقلال مشخص کنیم.از طرفی دیگر منتظر تعیین تکلیف باشگاه سپاهان در مورد یعقوب کریمی هستیم.
 
وی درخصوص بنری که امروز در تمرین استقلال نصب شده بود عنوان کرد : تیم استقلال نیازی به نصب چنین بنر هایی ندارد . همان ابتدا گفتم که بنر جنع اوری شدد و باید بگویم من مخالف چنین کارهایی هستم .تنها مساله ای که برای ما مهم میباشد اخلاق است. همانطور که شما هم دیدید به محض آمدن رحمتی به تمرین امروز طالب لو هم به سمت او رفت و به او خوش آمد گفت .
 
مظلومی در خصوص غیبت فروزان در تمرین افزود : سوال حاشیه نپرسید.
 
مظلومی در خصوص رحمتی و طالب لو گفت: خوشحالم که در تمرین امروز رحمتی و طالب لو روبوسی کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران تیم را مورد حمایت قرار دهند و اینکه گفته میشود بازیکنان استقلال کم فروشی کرده اند باید بگویم که تمامی آنها هر چه در توان داشتند به کار گرفتند و اصلا به چنین مساله ای اعتقاد ندارم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۸:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
واقعابرای استقلال متاسفم مشکل خود را دراین چندسال نفهمیده ومظلومی هم با این یارگیری درک نکرده.مشکل استقلال گل نزدنه که برمی گرده به عدم وجود بازیکن بازیساز بدون حاشیه که در صورت مشکل جایگزین داشته باشد.استقلال مشکلش نبود بازیکنی همچون جباری و جایگزین است
آخرین اخبار