قم؛

غرفه آیت الله صافی گلپایگانی پاسخگوی سوالات و شبهات بازدیدگنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن

بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌توانند پاسخ شبهات مهدوی و پرسش‌های شرعی خود را در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم :به نقل روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی گفت: در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مرکزی برای پاسخ گویی به مسائل شرعی و اجتماعی و شبهات مهدوی زیر نظر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ایجاد کرده ایم.

رئیس موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با بیان اینکه این مرکز فعالیت خود را از روز اول بازگشایی نمایشگاه آغاز کرده است گفت: در این مرکز دو کارشناس هر شب پاسخگوی 80 نفر از بازدیدگنندگان می باشد ،مدت زمان پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی همزمان با ساعت بازگشایی نمایشگاه قرآن از ساعت 19 تا 24 است.

معنوی با اشاره به اینکه بیشتر سوالات و پرسش های مراجعه کنندگان در زمینه مسائل مربوط به احکام روزه، ماه مبارک رمضان، نماز، مسائل شرعی و خمس می باشد گفت: حجم سوالات بسیاار بالا است و کارشناسان با سعه صدر و بر اساس فتوای آیت‌الله صافی به این مسائل پاسخ می‌دهند.

وی در خصوص اینکه این مرکز پاسخگوی دیگر مقلدان مراجع هم هست تصریح کرد: در صورتی که مراجعه‌کننده‌ای مقلد دیگر مراجع عظام باشد طبق نظر همان مرجع تقلید به مراجعه کنندگان پاسخ لازم داده می‌شود.

معنوی در ادامه گفت: این مرکز هیچ تلاقی با مرکز پاسخگویی به شبهات و مسائل دین دفتر تبلیغات که در این نمایشگاه دایر است ندارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.