مدیر شبکه ولایت

غیرت شیعی در تمام آثار آیت الله صافی گلپایگانی آشکار است

مدیر شبکه ماهواره‌ای ولایت در بازدید از غرفه آیت الله صافی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: غیرت شیعی در تمام آثار آیت الله صافی گلپایگانی آشکار است.

غیرت شیعی در تمام آثار آیت الله صافی گلپایگانی آشکار استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام حسینی‌قزوینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی یک غیرت شیعی دارد و این غیرت شیعی ایشان در همه  آثار این مرجع تقلید بزرگوار نمایان و آشکار است.

وی افزود:  انتشار کتاب "صراط مستقیم" آیت الله صافی گلپایگانی در کمترین زمان ممکن برای پاسخگویی به شبهات وهابیت، کاری بسیار عظیم و بدیع و مبتکرانه است  و امیدواریم تا موقعی که کشورمان از برکت وجود این مرجع عالیقدر خالی نشده آثار ایشان را به صورت یک اثر جامع و کامل گردآوری کند.

حسینی‌قزوینی خاطرنشان کرد:  آیت‌الله صافی‌ همه عمر خود را وقف اهل بیت(ع) و مباحث مهدوی کرده است و این کتاب همه شبهات مهدوی را با استفاده از روایاتی که در کتب خود اهل سنت هست به صراحت پاسخ داده است و تمام این آثار دینی و مذهبی به این خاطر است که ایشان یک شخصیت ولایی هستند و عشق ولایی در همه صحبت هایشان آشکار است. 
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.