تذکر دنیامالی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر:

تداعی مطالب بارگذاری شده سایت شورا بر علیه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: مطالبی که در سایت شورا بارگذاری می‌شود، به طوری تنظیم شده که تلقی بر علیه مدیریت شهری را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند.

تداعی مطالب بارگذاری شده سایت شورا بر علیه مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز(سه شنبه) با ارائه تذکری در خصوص ساختار و تشکیلات شورا اظهار کرد: در ساختار و تشکیلات شورا باید تجدید نظر صورت گیرد و متناسب با شرایط دوره چهارم، الزاماتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: فضا و شرایط موجود پارلمان شهری که در اختیار شورای شهر تهران است، باید مورد تجدید نظر قرار گیرد تا صلاحیت کاربری‌های لازم برای‌ آن اعمال شود و موضوعاتی که در تشکیلات و ساختار شورا ضرورتی ندارند، باید مورد بررسی قرار گیرد تا آنچه که شایسته شورا است، برای آن اعمال شود، چه بسا که در حال حاضر فضاهایی از جمله آشپزخانه و تولید غذا در ساختمان شورا وجود دارد که شایسته شورا نیست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با اشاره به سرویس‌های جدید بکار رفته در شورا تصریح کرد: سرویس‌های جدید از جمله تلفن‌هایی در شورا مورد استفاده قرار گرفته که متاسفانه هنوز سیستم مورد نیاز آن خریداری نشده و این تلفن‌ها بلا استفاده بر روی میز کارم نصب شده و بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام، هنوز سیستم راه اندازی آن در نظر گرفته نشده و این باعث تاسف است که این سرویس جدید با اشغال فضایی و بدون استفاده در حال حاضر در شورا وجود دارد.

دنیامالی در ادامه با اشاره به سایت اطلاع رسانی شورا ادامه داد: متاسفانه سایت اطلاع رسانی شورا بر علیه مدیریت شهری مطالبی بارگذاری می‌کند که این طور قلمداد شده که سایت اطلاع رسانی اپوزیسیون بر علیه مدیریت شهری است و باید این مسئله ریشه‌ای برطرف شود و از هیات رئیسه درخواست دارم که به این مسئله نیز توجه کنند.

طلایی در ادامه اظهارات دنیامالی و پیگیری تذکرات وی، تصریح کرد: ساختار و تشکیلات شورا را که مطرح کردید، به کمیسیون نظارت واگذار می‌کنیم تا در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام دهند و گزارش کار را تا یک ماه آینده به شورا ارائه دهند.

طلایی افزود: مطلبی نیز در خصوص محل استقرار پارلمان شهری مطرح کردید که این مسئله را نیز به سالاری و کمیسیون شهرسازی محول می‌کنیم تا نتیجه مطالعات و بررسی‌ها و جانمایی پارلمان شهری را طی یک ماه آینده به شورا ارائه دهند.

طلایی تاکید کرد: مبحث مورد نظر که در سایت شورا به آن اشاره کردید نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار