نامه سرگشاده چک به هواداران چلسی

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال چلسی پس از پیوستن به تیم فوتبال آرسنال در نامه‌ای سرگشاده از هواداران تیم سابق خود تشکر کرد.

نامه سرگشاده چک به هواداران چلسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، پیتر چک دروازه‌بان 33 ساله تیم ملی چک که پس از یازده سال چلسی را ترک کرد و به آرسنال پیوست نامه‌ای پر از احساس برای هواداران چلسی نوشت.

چک در نامه خود نوشت: هرگز فکر نمی‌کردم این اتفاق جدایی از چلسی بیفتد اما وقت آن است که از چلسی خداحافظی کنم، از باشگاهی که در ژوییه سال 2004 به آن پیوستم و فکر می‌کردم در این باشگاه دستکش و کفش‌های خود را می‌آویزم اما زندگی همیشه آن طور که شما فکر می‌کنید پیش نمی‌رود.

چک با اشاره به موفقیت‌هایی که به همراه چلسی‌ به دست آورده،‌از جمله قهرمانی  در لیگ قهرمانان‌ اروپا ادامه می‌دهد: تابستان سال گذشته اوضاع تغییر کرد و من متوجه شدم که دیگر دروازه‌بان اول نیستم اما احساس کردم که زمان مناسبی برای رفتن نیست در طول فصل مشخص شد که جایگاه من بهبود نخواهد یافت بنابر این تصمیم گرفتم به تیم دیگری  نقل مکان کنم و به دنبال چالش جدیدی باشم.

به همین دلیل با رومن آبرامویچ در مورد ماندن در لیگ برتر صحبت کردم و مایلم از صمیم قلبم از او به خاطر حمایتش در این مسئله، تشکر کنم بدون او چلسی به اینجایی که هست، نمی‌رسید.

 چک در ادامه از تک تک هواداران چلسی تشکر کرد و گفته است، مایلم شخصا از تمام افراد د خیل در باشگاه چلسی، به خاطر حمایتشان تشکر کنم از همه بازیکنان ، کادر مربیانی‌ که در طول این سال‌ها با آنها کار کرده‌ام تشکر می‌کنم بدون آنها کسب این موفقیت‌ها غیر ممکن بود.

 اما مهم تر از همه، از همه هواداران چلسی تشکر می‌کنم من هرگز حمایت‌های شما را فراموش نمیکنم.

در فصل جدید برای همه کسانی که در چلسی هستند، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، بابت یازده سال حمایت باور نکردنی از شما متشکرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار