انتقاد تند روماریو از فدراسیون فوتبال برزیل

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال برزیل، فدراسیون فوتبال این کشور را عامل اصلی ناکامی تیم ملی برزیل دانست.

انتقاد تند روماریو از فدراسیون فوتبال برزیلبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:‌ تیم ملی فوتبال برزیل که در جام جهانی 2014 نتوانست به عنوانی بهتر از چهارمی دست یابد،‌ در همان رقابتها با نتیجه 1-7 در برابر آلمان تحقیر شده و در ادامه ناکامی های خود، از جام ملت های آمریکای جنوبی هم حذف شد.
 
روماریو معتقد است او دقیقا می داند چه کسانی مقصر این ناکامی ها هستند، او می گوید تیم ملی برزیل تاوان طمع و حرص‌ورزی فدراسیون فوتبال برزیل را می دهد.
 
او به روزنامه اسپرت گفت: نیازی نسبت که بگویم از دیدن ناکامی تیم ملی کشورمان در میدان چقدر شرمسار می شوم اما مشکل فراتر از زمین مسابقه است، از هم پاشیدگی فوتبال ما در هم پایه‌ها وجود دارد و این مسئله از فدراسیون فوتبال برزیل نشات می‌گیرد" در سالهای اخیر آنها فقط به فکر پر کردن جیب های خود هستند، برزیل به حد کافی بازیکن داشت تا بتواند دو تیم خوب بسازد اما امروز آنها حتی نمی‌توانند یک تیم تشکیل دهند علت این مسئله عدم سرمایه گذاری و مدیریت توسط فدراسیون فوتبال برزیل است.
 
روماریو با اشاره به نرفتن" دل نرو" رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به شیلی برای رقابت‌های کوپا آمریکا گفت:‌اگر او به شیلی می‌رفت نیمار با چنان تنبیه سختی مواجه نمی‌شد. 


 
انتهای پیام/

برچسب ها: رماریول ، برزیل ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار