دبیر شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

تأکید بر رفع موازی کاری در دفاتر وزارت ورزش و جوانان

سومین جلسه شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر احمدی معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین جلسه شورای فرهنگی این وزارتخانه در سال جاری تشکیل شد. در این جلسه که به ریاست دکتر احمدی، مشاور عالی و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان دفاتر و ستاد های عضو شورای فرهنگی وزارت برگزار شد.

مسعود امینی، دبیر شورای فرهنگی با اشاره به برگزاری سومین جلسه شورا گفت: در سومین نشست شورای فرهنگی وزارت، مقرر شد که برنامه های متمرکز هر کدام از دفاتر، به شورا ارائه گردد و جامعه هدف، بودجه مورد نیاز، تاریخ برگزاری برنامه ها، متولیان اجرای طرح ها و برنامه ها، و همکاران و همیاران هر طرح و پروژه ای، تعیین و به شورا گزارش شود.

مدیرکل امور فرهنگی رفع موازی کاری در گستره دفاتر وزارت ورزش و جوانان را یکی از اهداف اصلی این نشست ستادی بر شمرد و تأکید کرد: حسب تکلیفی که دولت در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی مشخص کرده است، بر آن شدیم که به محوریت دفاتر گزینش، بسیج، ایثارگران و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، بین مجموعه هایی که کارهای فرهنگی موازی انجام می دهند، تجمییعی صورت گیرد و نتیجه آن به شورای معاونین ارائه شود.

وی افزود: تأکید ما بر رفع موازی کاری در دفاتر وزارت ورزش و جوانان، آنهم در حیطه امور فرهنگی است. ضمن اینکه شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فقط در حوزه ستادی همین وزارت ایفای نقش می کند و امور مربوط به حوزه فرهنگی فرا ستادی و برون وزارتی ، در کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی ، که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، پی گیری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار