فوادیان: ورزش بدون تحصیل و تهذیب بی‌ارزش است

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج ورزش گفت: هیچ‌ ورزشکاری بدون اهمیت تحصیل و تهذیب در ورزش موفق نمی‌شود.

محمدحسین فوادیان روابط عمومی سازمان ورزش بسیج کل کشور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی  ورزش بسیج اظهار داشت: این المپیاد ورزشی از دیروز به میزبانی سپاه استان زنجان  یکشنبه 8 شهریور ماه آغاز شده و تا فردا به ادامه دارد.

وی بیان کرد: المپیاد پایگاه‌های استعدایابی ورزش بسیج خواهران که در 8 رشته دومیدانی کاراته، جودو، وشو، تکواندو ، تیراندازی، تیروکمان، تیراندازی و کشتی برگزار می‌شود شاهد حضور 1600 ورزشکار از 31 استان کشور می‌باشد.

فوادیان ادامه داد: امروز دوشنبه 9 شهریور ماه افتتاحیه این المپیاد با شرکت سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج و سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد به غیر ورزشی بودن یک فرصت فرهنگی خوبی نیز به حساب می‌آید، چرا که ما آمده‌ایم تا به حرف مقام معظم‌رهبری که من از جوانان 3 چیز می‌خواهم تحصیل، تهذیب، ورزش و ورزشکارانی که به غیر از ورزش در فرهنگ نیز فعال هستند را پرورش دهیم.

فوادیان در پاسخ به کارهای انجام شده برای گسترش فرهنگ در ورزش عنوان کرد: برای مثال ما امشب بعدازظهر مراسم افتتاحیه محفل انس با قرآن برگزار می‌کنیم تا بتوانیم بانوان و ورزشکارانی را که حافظ قرآن بوده و یا به سئوالات قرآنی ما پاسخ می‌دهند را تشویق کرده و حمایت کنیم .


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار