روحانی : خدا جای حق نشسته / نتایج خوبی رقم خواهد خورد

مربی تیم ملی گفت: خداوند جای حق نشسته و به طور حتم جواب دل پاک بچه ها که در این مدت زحمت کشیدند را خواهد داد و مطمئنم که آنجا هم خداوند ما را تنها نمی گذارد.

 به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم ملی کاراته پسران رده نوجوانان و جوانان که خود را برای حضور در رقابت های کاراته قهرمانی جهان آماده می کند از جمعه شب وارد یازدهمین مرحله اردوی آمادگی خود شده است و این مرحله از اردو تا پنجشنبه سی ام مهر در تهران ادامه خواهد داشت. 

حسن روحانی، مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: درست است که به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و عدم بودجه کافی مسابقات تدارکاتی لازم را نداشتیم و به هر حال در این مدت کمبودهایی داشتیم، ولی با وجود همه این مسائل من یقین دارم که خدا با ماست و این خیلی مهم است، خداوند جای حق نشسته و به طور حتم جواب دل پاک بچه ها که در این مدت واقعآ زحمت کشیدند را خواهد داد و مطمینم که آنجا هم خداوند ما را تنها نمی گذارد.

ملی پوشان از درک و شعور بالایی برخوردارند

روحانی ادامه داد : تیم خیلی خوبی داریم تیمی مودب و بااخلاق که از نظر فنی نیز در سطح خوبی قرار دارند و ملی پوشانمان درک و شعور بالایی از کاراته دارند و به امید خدا نتیجه خوبی رقم خواهد خورد.

مربی تیم ملی در خصوص رقبا و حریفان بیان داشت : برای ما فرقی نمی کند که حریفانمان چه کسانی هستند و ما کار خود را انجام خواهیم داد و برای کسب بهترین نتیجه ، پا به این رقابت ها می گذاریم .حالا هر چه که خدا میخواهد و خیر است .

این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت 

روحانی با اظهار رضایت از شرایط ملی پوشان گفت : شکر خدا ملی پوشان در شرایط مطلوبی قرار دارند و همه بچه ها از بهترین ها هستند چرا که نهایت عدالت در انتخابشان لحاظ شد و همانگونه که گفتم به لحاظ اخلاقی و فنی بهترین هستند به عقیده من این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت.

مربی تیم ملی در خصوص اردوهای باقی مانده گفت : پس از این اردو ، یک اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت و پس از آن یازدهم آبان ماه به محل مسابقات اعزام می شویم و اردویی هم از 12 آبان ماه تا 18 آبان در کمپ تمرینی آنجا خواهیم داشت و مجدد 19 و 20 آبان تمرین سبکی برگزار خواهیم کرد.

وی از برگزاری چندین مسابقه با کشورهای شرکت کننده در کمپ تمرینی اندونزی خبر داد و بیان داشت : در اردویی که در کشور اندونزی خواهیم داشت قرار است که مسابقاتی با چند کشور شرکت کننده داشته باشیم تا آمادگی ملی پوشان برای حضور در میدان اصلی بیشتر شود.

روحانی خطاب به ملی پوشان گفت : از فرصت استفاده کرده و از ملی پوشان تشک میکنم ، اگر با سخت گیریها ناراحتشان کردم و فشارهای تمرینی را تحمل کردند بدانند که به خاطر خودشان بود و امیدوارم مرا ببخشند چرا که واقعآ دوست دارم نتیجه بگیرند . تک تک این بچه ها لایق بهترین ها هستند و امیدوارم نتیجه تلاش خود را بگیرند.

مربی تیم ملی با اشاره به زحمات مربی بدنساز تیم اظهار داشت : حسین کوهی مربی بدنساز در این مدت برای تیم زحمت زیادی متقبل شد که جا دارد تشکر کنم و همچنین از سرمربی تیم و مدیریت مازیار فردخمامی تشکر می کنم.

وی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد : از مردم خوبمان می خواهم که دعا کنند به خصوص در این روزها که انشااله فرزندان ایران بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار