علی‌جلیلوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعلام زمان اکران «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، پس از عید فطر

تهیه کننده سینما گفت: پائیز زمان مورد علاقه من برای اکران فیلم است.

علی جلیلوند تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان اکران فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» گفت: بعد از عید فطر زمان اکران فیلم را اعلام می‌کنیم اما پائیز فصل مورد علاقه ما برای نمایش فیلم است چون فضا و محتوای فیلم به نحوه است که با قشر دانشجو ارتباط بیشتری برقرار کرده و آنها مبلغ ما می‌شوند. پس دوست داریم با باز شدن دانشگاه‌ها در فصل پائیز فیلم ما نیز اکران شود.

فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» فیلمی به کارگردانی وحید جلیلوند، تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و نویسندگی علی زرنگار، وحید جلیلوند و حسین مهکام است و در خلاصه فیلم آمده یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندیهای روزنانه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخص به خیابان می‌کشد دخالت پلیس قائله را در ظاهر پایان می دهد اما ...

در این فیلم بازیگرانی چون نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، بروز ارجمند، وحید جلیلوند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری‌نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمد‌پور، حشمت آرمیده، زکیه بهبهانی و تیم محمدی ایفای نقش می‌کنند.

«چهارشنبه 19 اردیبهشت» اولین فیلم بلند سینمایی وحید جلیلوند است که در جشنواره سی و سوم داخلی و بین‌المللی فیلم فجر به نمایش آمد و مورد استقبال عموم قرار گرفت؛امید است این فیلم در زمان اکران نیز با موفقیت روبرو شود.

این فیلم در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تندیس بلورین بهترین کارگردان و سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار