معاون پارلمانی وزیر علوم:

بررسی بورسیه‌ها کارشناسانه و غیر سیاسی بود

معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در موضوع بررسی بورسیه‌های غیرقانونی تمام فعالیت ها به صورت كارشناسی و غیرسیاسی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در حضور اساتید دانشگاه‌ها در رابطه با بحث رسانه ای شدن بورسیه ها بوده است كه این موضوع براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب كاملاً صحیح است و در این مسیر به بورسیه ها ظلم شد و نباید این بحث رسانه ای می شد.

وی گفت: در برهه ای شیطنتی در رابطه با اسامی بورسیه ها رخ داد كه ما هم پیگیر این موضوع هستیم كه این امر به چه طریق به برخی روزنامه ها و رسانه ها اطلاع رسانی شده است، البته سرنخ هایی در این رابطه از طریق روابط عمومی بدست آمده است و ما این آمادگی را داریم كه این سرنخ ها را در اختیار مراجع قرار دهیم.

معاون پارلمانی وزیر علوم تاکید کرد: برخی از این اسامی درست نبوده زیرا این اسامی از سوی مدیران رسمی وزارت علوم به بیرون نرفته است.

قیداری گفت: نباید از فرمایشات مقام معظم رهبری برداشت سلیقه ای صورت گیرد و این فرمایشات فصل الخطاب است و در وزارت علوم آمادگی کامل در اجرای منویات رهبری وجود دارد، به هر حال كارشناسانی این پرونده ها را بررسی کردند و نظر دادند و نظر ما هم كارشناسی و غیر سیاسی بوده است.

وی افزود: اگر حقی به طریقی غیرقانونی از كسی ضایع شده است باید ادا شود و ضایع كننده نیز مجازات شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار