برپایی غرفه‌های "نسیم بهشت" و "کودک خط سفید" در بوستان المهدی (عج)

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: ماه مبارک رمضان، غرفه‌های فصل نیایش در بوستان المهدی (عج) برپا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به برپایی غرفه نسیم بهشت در سطح منطقه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جشنواره فصل نیایش در بوستان المهدی (عج) برپا شد که در همین راستا اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه 9 نیز بر اساس الگوی درست رفتاری و مذهبی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان به اقدام به برپایی غرفه کودک و خط سفید نموده است.

گفتنی است در این غرفه خدماتی چون مشاوره مذهبی، پاسخگویی به شبهات، زدودن خرافات و مقابله با بدعت‌ها با هدف نهادینه سازی آموزه‌های فرهنگ اصیل دینی ارائه می‌گردد.

وی با اشاره به برپایی غرفه کودک و خط سفید جهت کودکان تصریح کرد: همچنین مسابقه رنگ آمیزی در غرفه "کودک و خط سفید" برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های متنوع در بوستان المهدی غرفه تخصصی کودکان در این جشنواره "کودک و خط سفید" است که هر شب از ساعت 22 الی 24 پذیرای کودکان است. از جمله برنامه‌های اجرا شده در این غرفه مسابقه رنگ آمیزی و جور چین و بازی فکری با موضوع خط سفید است که در پایان به کودکان شرکت کننده جوایزی اهدا می‌شود.

اغلب برنامه‌ها و بازیهای ارائه شده در این غرفه با مد نظر قرار دادن شعار "آسمان آبی، زمین پاک" و "خط سفید" می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار