همدان؛

اجرای طرح بلیت الکترونیکی اتوبوس ها در همدان

معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با اشاره به مشارکت این بانک در توسعه طرح‌های عمرانی شهر ها، از ارائه تسهیلات به شهرداری همدان به منظور خرید اتوبوس‌های جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان ؛غلامحسین تابش‌فر با اشاره به اهمیت خدمات الکترونیکی در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان اظهار کرد: اجرایی شدن طرح کارت‌بلیت الکترونیکی در سامانه مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان، از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید اتوبوس‌های جدید در همدان، تسهیلات مناسبی از سوی این بانک به شهرداری این شهر داده شده است افزود:از 300دستگاه اتوبوس در شهر همدان تا کنون 210دستگاه از آن به کارتخوان الکترونیکی مجهز شده اند و در 16نقطه ی این شهر، باجه فروش و شارژ کارت‌بلیت تعبیه شده است.

از این هفته اجرای کارت بلیت الکترونیک و سامانه مدیریت شهری در همدان اجرا شد.

شهردار همدان هم در این باره گفت: با صرف بیش از 2 میلیارد ریال، با مشارکت بانک شهر دستگاه‌های کارت‌خوان به منظور اجرای طرح بلیت الکترونیک نصب شده است.

سید مصطفی رسولی از عرضه کارت بلیت الکترونیک با تخفیف 10 درصد به شهروندان خبر داد و افزود: این طرح به صورت آزمایشی در تعدادی از خطوط اتوبوس‌ها اجرا شده است و نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شده و نسبت به تقویت و رفع نواقص اقدام شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.