طلایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ؛

لزوم تفکیک امور اجتماعی و فرهنگی در تنظیم بودجه 95 شهرداری

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تفکیک امور فرهنگی و اجتماعی علیرغم تصمیم شهردار از سوی سازمان‌های ذیربط انجام نگرفته‌ که لازم است برای تنظیم بودجه 95 و تعیین ماموریت‌ها تخصصی این امر سریع‌تر صورت پذیرد.

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اقدام تحسین‌برانگیز شهردار در تفکیک امور فرهنگی از اجتماعی اظهار کرد:شهردار در یک اقدام تحسین برانگیز اقدام به تفکیک امور فرهنگی از اجتماعی کرد تا فعالیت‌های فرهنگی به سازمان فرهنگی هنری محول شود و معاونت اجتماعی نیز در حوزه‌ی فعالیت‌های اجتماعی ورود داشته که از بهترین تصمیم‌گیری‌ها در طی سالیان اخیر بوده‌است.

وی با اشاره به ذکر مصداقی در عدم اجرای تفکیک امور تصریح کرد: عیلرغم تصمیم شهدار در این حوزه اما هنوز کتابخانه به سازمان فرهنگی و هنری واگذار نشده و سازمان‌های ذیربط اقدام به اجرای تصمیم شهردار نکرده‌اند.

نایب رئیس شورای شهر گفت: انجام این مهم از سوی بدنه شهرداری لازم است تا هر 2 سازمان در بودجه 95 شهرداری بتوانند ماموریت‌های تخصصی خود را تنظیم کنند که این اهمال پس از تصمیم شهردار باعث ایجاد ناهماهنگی در امور و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

طلایی در پایان تاکید کرد: ایجاد آمادگی در معاونت اجتماعی و تامین ردیف بودجه و منابع انسانی از مولفه‌های اجرای این مهم است که باید تعامل و هماهنگی در این زمینه سرعت بیشتری پیدا کند تا در کمترین زمان تفکیک صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار