جان مک‌کین دولت اوباما را به توهم در توافق هسته‌ای با ایران متهم کرد

رئیس جمهوری‌خواه کمیته نیروهای مسلح سنا، دولت اوباما را متهم کرد در توافق هسته‌ای با ایران دچار توهم شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، کمیته ی نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا جلسه ی استماع درباره ی راهبرد آمریکا برای مقابله با گروه تروریستی داعش را برگزار کرد. اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا و ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دو مقام دعوت شده به این جلسه برای ارائه ی گزارش بودند.


جان مک کین -- رئیس جمهوری خواه کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا -- در ادامه این جلسه به ایران اشاره کرد و مدعی شد: ایران درحال گسترش فعالیت های شوم و بلند پروازی های سلطه طلبانه خود در کل خاورمیانه است. همانطور که به طور واضح شاهد آن در لبنان، سوریه ، عراق و یمن و دیگر مکان ها هستیم. با این وجود به نظر می رسد برخی در دولت آمریکا این توهم را دارند که یک توافقنامه هسته ای با ایران می تواند به همزیستی مسالمت آمیز با جمهوری اسلامی منجر شود.


وی درباره سوریه نیز مدعی شد: در سوریه بشار اسد اقدام به کشتن مردم خود می کند، که این مسئله تنها عامل کمک کننده به ظهور و ادامه ی موفقیت داعش است. روسیه، ایران و حزب الله به سوریه کمک می کنند. چهار سال از زمانی می گذرد که رئیس جمهور آمریکا گفته بود اسد باید برود اما شرایط میدانی هرگز اجازه ی این کار را نداد. آنچه که همه این تهدیدات درآن مشترک هستند نبود بازدارندگی است که علت آن برداشت خطرناک از ضعف آمریکا و نبود عزم در این کشور است . از دیدگاه دشمنان این دو مسئله به معنی دعوت برای خصومت است.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ تير ۱۳۹۴
آقاي مك كين فعالیت های شوم و بلند پروازی های سلطه طلبانه از آن شما |آمريكائيها است كه با وجود ابر قدرت بودن نتوانستيد در هيچ كدام از كشورهاي خاور ميانه از جمله عراق و افغانستان كه نفوذ كرديد گسترش بدهيد اگر مي بيني ايران در اين چند كشور اسلامي كه تمام مردمان آن مسلمان و برادر ما هستند نفوذ پيدا كرده ناشي از سلطه طلبي نبوده و تمام آن به خاطر حفظ مسلمانان و جامعه مسلمين است
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۹:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۴
تو سن کثیفت بالا رفته مسایل را وارونه می بینی بیچاره .جیره خوار صهیونیسم ها
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۷ تير ۱۳۹۴
و در خاورميانه دخا لت نكن تو كي هستي مكر كشورهاي انطرف در اين مملكت دخالتي دارند جرا صلح أميز و بشر دوستانه فكر نميكني ايران و شيعه هجوقت بخود اجازه حمله يا دخالت در مما لك ديكر را نميدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۴
مک کین یک جانی بالفطره و قاتل مردم سوریه و عراق و لبنان و اوکراین است . این سناتور ضد بشر آمریکائی باید در دادگاه جنایات بر علیه بشریت محاکمه و مجازات شود .
آخرین اخبار