رودهن؛

زیر بنای آموزشی و پرورشی پایتخت فرسوده است

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بخاطر عدم پیگیری های اجرایی زیر بنای ساختار آموزشی و پرورشی پایتخت فرسوده است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، جبار کوچکی نژاد در مورد وضعیت زیر ساختهای بهداشتی و درمانی در استان تهران گفت: پایتخت در حوزه زیر ساخت های آموزشی و پرورشی چهره ای فرسوده دارد .

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : تعداد مدارس دوشیفته در پایتخت بسیاز زیاد است و تراکم دانش آموزان مشکلات و پیامدهای منفی آموزشی به همراه دارد و در تبعین مفاهیم بر افکار دانش آموزان خلل ایجاد می کند .

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه مدارس متروکه و نیازبه بازسازی در استان تهران بی شمارند ، اضافه کرد: دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش باید آستین همت را در راستای رفع این خلاء زیر بنایی از بدنه استان تهران بالابزند .

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: این وزارت خانه و متولیان امر باید با ابزارهایی مانند خیرین و کمک از سازمان نوسازی مدارس فرسوده استان تهران را به چرخه آموزش و پرورش پایتخت بار دیگر برگردانند .




انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.