کرمان؛

اطاعت از مقام معظم رهبری ادامه راه شهدا است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان کرمان گفت : رسالت همه در قبال شهدا این است که ایمانمان را تقویت و با اطاعت از مقام معظم رهبریادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آقای حسنی سعدی دیشب در فضایی اکنده از معنویت یادواره 17 شهید سرافراز روستای طالقانی زرند افزود: رزمندگان اسلام باشناخت از امام راحل (ره) در سایه آموزه‌های مکتب نبوی و علوی پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و با الهام از هدایت های پیامبر گونه امام راحلدر تبعیت از ولی زمان خود جاندر طبق اخلاص گذاشتند و نگذاشتندحتی یک وجب از خاک کشور مان به دست دشمنان بیفتد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این روستا به بیان ویژگیهای شهدای گرانقدر پرداخت و آنهارا الگوهای کامل ایثار و اخلاص عنوان کرد .

وی همچنین با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه. افزود: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم انها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم و ضروری است .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانبا بیان اینکه شهدا با پیروی از حسین زمان خود جامه شهادت به تنپوشیدند گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و ماهمواره باید پاسدار حرمت شهدا و خانواده های آنان باشیم.

روستای طالقانی در فاصله 7 کیلومتری محور زرند راور قرار دارد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.