عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

راهپیمایی روز قدس برای ملل اسلامی، منطقه و ملت ما وحدت‌بخش است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، روز قدس را برای ملل اسلامی، منطقه و ملت ما وحدت‌بخش دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا فلسطینیان را در خط مقدم حمایت کنیم.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در جمع راهپیمایان شهرستان درمیان با اشاره به حضور گسترده مردم اهل تسنن و شیعه درمیان در راهپیمایی اظهار کرد: نظام اسلامی به خودش اجازه نمی‌دهد که در مقابل مستکبران عالم سر خم کند.

وی راهپیمایی روز قدس را برای ملل اسلامی، منطقه و ملت ما وحدت‌بخش دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا فلسطینیان را در خط مقدم حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل غده سرطانی و خطر جدی برای بشریت است، تصریح کرد: استکبار جهانی ریشه‌ تمام مشکلات و بدبختی‌های ملت‌های مظلوم جهان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دلیل سلطه غرب بر اسلام و مسلمانان شکل‌گرفته است، ادامه داد: اگر جلوی زیاده‌خواهی‌های اسرائیل، انگلیس و آمریکا ایستادگی نکنیم آن‌ها تمام کشورها را تجزیه و نابود خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی بابیان اینکه امروز مردم غرب نیز به اسلام ناب محمدی روی آورده‌اند، تصریح کرد: غرب از سال ۲۰۰۰ دیگر شیوه و الگویی برای جوانان خود نداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس با بیان اینکه تشیع لندنی و تسنن آمریکایی بزرگ‌ترین خطر برای اسلام هستند، افزود: داعش و گروه‌های تکفیری باهدف ارائه تصویر اسلام جنایت‌کار شکل‌گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تفرقه، اختلافات قومی و مذهبی به دنبال برهم زدن آرامش و انسجام کشورهای اسلامی است.

عبادی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با اصل ولایت‌فقیه مشکل‌دارند، تصریح کرد: مردم باید نسبت به تهاجم‌ فرهنگی و سیاسی دشمن هوشیارانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ابتدا به دنبال سیطره فرهنگی و در مرحله بعد سیاسی و نظامی است، افزود: مقام معظم رهبری بارها در زمینهٔ جنگ فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان با گروه ۱+۵ گفت: آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است.

عبادی اظهار کرد: ایران اسلامی با روش‌های صحیح دپیلماسی پیش می‌رود اما جلوی آمریکا سر کج نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه کسی مخالف مذاکره و توافق خوب نیست، افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند همه ما باید از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس همچنین یادآور شد: امروز آمریکا اگر احتیاجی به مذاکرات نداشت وارد بحث با کشور ما نمی‌شد و شاهد هستیم جان کری در مقابل ملت ایران به‌واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر حقوق خود، گردن‌کج کرده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.