دادستان کل کشور؛

آل سعود تداوم استکبار آمریکایی و اسرائیلی

دادستان کل کشور گفت: آل سعود تداوم استکبار آمریکایی و اسرائیلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛آل سعود تداوم استکبار آمریکایی و اسرائیلی است . دادستان کل کشور امروز در جمع راهپیمایان روز قدس بیرجند افزود: تسلط بر عالم ، زیاده خواهی استکبار و اسرائیل است .

حجت الاسلام رئیسی گفت: آمریکا و اسرائیل اکنون با دست آل سعود ، اهداف شوم خود را در کشورهای اسلامی به ویژه یمن دنبال می کنند اما باید بدانند که پیروزی در نهایت از آن مسلمانان یمن است .

وی افزود: اسرائیل به گفته امام خمینی (ره) و بزرگان دین ، غده سرطانی است و قصد دارد تمام جهان را به زیر سلطه خود ببرد . وی گفت : ملت فلسطین هیچ اعتمادی به سازمانهای بین المللی برای آزادی کشورشان ندارند و تنها با ایمان به خدا و توکل به او ،برای آزادی کشورشان مبارزه می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود : جنگ ما با استکبار به خاطر ایمان نداشتن عوامل آن نیست بلکه دولتهای استکبار ، پیمان شکنند و هیچگاه به تعهدات خود عمل نمی کنند و برتری اطلاعاتی سید نصرالله و حزب الله لبنان در عملیات قنیطره در جنوب لبنان ، نشان داد که حزب الله بر خلاف اسرائیل ، به وعده های خود برای پیروزی عمل می کند .

وی گفت : اسرائیل راهبرد تفرقه را برای تسلط بر جهان اسلام در پیش گرفته و خواهد گرفت اما پیام امام خمینی (ره) مبنی بر اتحاد مسلمانان ، یک استراتژیک در مقابل این راهبرد اختلاف افکنی اسرائیل و استکبار است .

دادستان کل کشور ، همچنین داعش را مولود نامشروع اسرائیل دانست و افزود : وحشی گریهای داعش هیچ نسبتی با قرآن و اسلام ندارد و مطابق با سیاستهای اسرائیلی است .

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.