تبریز؛

وحدت اسرائیل و داعش مشهود است

امام جمعه تبریز گفت: مجروحان داعشی ها در بیمارستانهای اسرائیل بستری می شود و این نشان از وحدت این دو دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری ، امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به پیدایش تکفیری های داعش  افزود:  این گروه خواهر یا برادر تنی اسرائیل هستند و داعشی ها راجع به اسرائیل هیچگونه موضعی ندارند و بلکه گفته می شود داعشی ها روز قدس را تحریم کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: مجروحان داعشی ها در بیمارستانهای اسرائیل بستری می شود و این نشان از وحدت این دو دارد.

آیت الله مجتهد شبستری عنوان کرد: بیداری ملت ایران در مقابله با حرکتهای ضد جهان اسلام  پیام مهم این راهپیمایی پر شکوه است.

وی یادآور شد: در راهپیمایی بزرگ روز قدس در نقاط مختلف شعار مرگ بر داعشی طنین انداز شد و مردم نابودی این گروه را خواستار شدند.

امام جمعه تبریز‌با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه مسجد گوهر شاد ، بیان کرد: مردمی که برای اعلام نفرت و انزجار از بی حجابی در مسجد گوهر شاد جمع شده بودند کشتار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای یادآور شد: تیم مذاکره کننده هسته ای تا کنون مقاومت خوبی داشته است و این در حالی است که علاوه بر دو طرف مذاکره کننده یک ظلع سومی هم در مذاکرات وجود داردکه رهبری الهی مقام معظم رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر الهی ایران در میان رهبران مختلف کشورهای جهان رهبری بی نظیر و بی بدیل است.

وی یادآور شد: این حجم ونوع از مذاکرات سیاسی در جهان اتفاقی بی نظیر است و مذاکراتی طولانی و پیچیده ای درجریان است و غربیها با وجود ادعاهای خود در این مذاکرات وا مانده اند و آمریکا بیش از ایران نیاز دارند تاتوافق حاصل شود.

وی گفت: از نگاه ملت ایران در این مذاکرات چه توافق حاصل شود چه نشود ، پیروز میدان ملت ایران خواهند بود.

امام جمعه تبریز یادآور شد: ملت ایران بر سر آرمانهای شهدا ایستاده اند و این ارزشها را به قیمت ارزان معامله نخواهند کرد.

وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمام ایام سال گفت: همانگونه که در ماه مبارک رمضان در مورد رعایت مسائل شرعی دقت کافی داریم باید در دیگر ایام سال نیز به این مسئله توجه کنیم .

وی خاطر نشان کرد: دروغ گویی و تهمت زدن خصوصا در ایام پیش روی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب چند رای بیشتر نباید صورت گیرد و این حق الناس است که باید رعایت شود.

انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.