شهرکرد؛

محو اسرائیل و آزادی فلسطین از آرزوهای مشترک آزادگان و مسلمانان جهان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: محو اسرائیل از صحنه گیتی و آزادی فلسطین، از مهمترین آرزوهای مشترک مردمان آزاده دنیا و مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قاسم سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرکرد تأکید کرد: اکنون نه تنها ملت های مسلمان جهان بلکه پیروان سایر ادیان نیز از تجاوزات و رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی، خشم و نفرت دارند.

وی افزود: تمام افراد آزاده و پیروان ادیان الهی بویژه مسلمانان تا زمان آزادی قدس شریف، در کنار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین خواهند ایستاد.

سلیمانی تصریح کرد: محو اسرائیل از صحنه گیتی و آزادی فلسطین، یکی از مهمترین آرزوهای مشترک مردمان آزاده دنیا و مسلمانان جهان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس، قدرتی پوچ و توخالی بوده که ریشه کنی آن، دست یافتنی است.

وی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری امسال در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری گسترده تر و پرشورتر از سال های قبل داشتند و این نشان دهنده همدلی و همزبانی بیشتر آنان در سالجاری است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اسرائیل و اربابان خیالی اش بدانند که هیچگاه نمی توانند ذره ای از اراده استوار و محکم مسلمانان دنیا و مردمان آزاده جهان بویژه ایرانیان کم کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری، به صورت متمرکز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.