شهرکرد؛

قدردانی از حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی و پرشکوه مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در اطلاعیه قدردانی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی و پرشکوه مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است: راهپیمایی با شکوه مردم روزه دار ایران اسلامی در روز قدس، نشان از عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می افزاید: برگزاری و بزرگداشت روز قدس، نشان از درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای ولی امر مسلمین در خصوص این روز، در سطح کشورهای اسلامی و بین المللی بود.

در ادامه این پیام آمده است: مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی چهارمحال و بختیاری، بار دیگر حماسه ای جاودان و ماندگار و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران ثبت کردند و با گوش جان به ندای مقام معظم رهبری و پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در 117 نقطه از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، به صورت متمرکز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.