شهرکرد؛

حضور پرشور عشایر چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس

عشایر بختیاری و مردم غیور و ولایی شهرستان کوهرنگ با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، صحنه حماسی استکبار ستیزی، دفاع از آزادی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز عشایر غیور و ولایی کوهرنگ ضمن حضور پرشور و با پوشش محلی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر چلگرد و در کنار سایر مردم شهرستان کوهرنگ، با مشت های گره کرده بار دیگر استواری و پایداری خود در راه صیانت از حق و حقانیت و دفاع از مظلوم را به نمایش گذاشتند.

مردم غیور شهرستان کوهرنگ در راهپیمایی امروز (روز قدس) با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، امروز روز قدس و مسلمین است، تجلی قدرت مسلمین است، امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است، و دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست، حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان دادند.

همچنین پلاکاردهای مزین به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره مساله قدس و فلسطین در دست مردم روزه دار این شهرستان در راهپیمایی امروز بود.

استان چهارمحال و بختیاری، پس از استان فارس دارای دومین میزان جمعیت عشایری کشور می باشد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در 117 نقطه از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، به صورت متمرکز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.