اصفهان؛

حرکت وزیر امور خارجه ایران در برابر زیاده خواهی ها بی نظیر بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حرکت وزیر امور خارجه ایران برای دفع از حقوق هسته ای ایران و فریاد بلند در برابر زیاده خواهی های دشمنان یک حرکت بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه اصفهان به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا فرهنگ ایستادگی و مقاومت را گسترش داد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام از اتحاد و حرکت های مسلمانان جهان می ترسند و از این جهت به دنبال ایجاد جدایی بین مسلمانان هستند تا اینکه حرکت عظیمی رخ ندهد و حکومت آن ها را سرنگون نکند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از مظلومان جهان حمایت و ظلم ظالمان جهان را محکوم کردند.

وی به مسائل مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: دولت اسرائیل در روند این مذاکرات کارشکنی می کند تا اینکه ایران به حق مسلم خود دست پیدا نکند اما چهره او برای همه نمایان شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد به پاسخ محکم وزیر امور خارجه که ایرانی را تهدید نکند اشاره و تصریح کرد: حرکت وزیر امور خارجه ایران برای دفع از حقوق هسته ای ایران و فریاد بلند در برابر زیاده خواهی های دشمنان یک حرکت بی نظیر بود.

وی افزود: چنین اتفاقی در گذشته با فریاد بلند علیه دشمنان نظام توسط مسئولان بلند پایه کشور اتفاق نیفتاده بود و این دلیلی بر دفاع دیپلماسی خارجی کشور در مقابله با زیاده خواهی دشمنان است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.