در حاشیه مذاکرات/

پارسیان مذاکره کنندگان بزرگی هستند

در روزهای پایانی مذاکرات،دشمنان ایران هنوز دست بردار نیستند و تمام تلاش خود را برای اختلال در توافق هسته ای می دهند و در این بین دونالد ترامپس ضمن خطاب ایرانیان به عنوان بهترین مذاکره کنندگان دنیا و تیم مذاکره کننده آمریکایی را ناتوان خواند.

به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپس سیاستمدار، تاجر و شخصیت تلویزیونی آمریکایی در سخنرانی دیروز خود (10 جولای مصادف با 19 تیرماه) ضمن ابراز نگرانی از روند مذاکرات افزود:ایرانیان بهتربن مذاکره کنندگان دنیا هستند و ما افراد مناسبی برای مذاکره با آن ها انتخاب نکرده ایم.


دونالد ترامپس:هنر نزد ایرانیان است و بس


وی در ادامه گفت:مطمئنا ایرانیان به مذاکرات احمقانه ی ما می خندند،تنها کلید پیروزی ما در این بحران فرستادن افراد بهتر برای مذاکره با ایرانیان است. آن ها حتما طرز مذاکره کردن ما را مسخره می کنند.

ترامپس افزود: این مذاکره بهترین مذاکره ایران و بدترین مذاکره آمریکا در طول تاریخ است،تنها راه نجات ما چند برابر کردن تحریم ها و کشاندن ایرانیان به دنبال خودمان است.

گفتنی است؛ترامپس به قدری از عملکرد مذاکره کنندگان آمریکایی عصبانی بود که گفت:ما حتی نتوانستیم چهار گروگان آمریکایی را آزاد سازیم حالا چه انتظاری از مذاکرات هسته ای داریم؟

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار