صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز + عکس

روزنامه‌های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود موضوعات از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز را پیگیری می کند.

از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز + تازه‌های روزبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه هفت صبح در گزارشی با عنوان "کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز" می‌نویسد: گورستانی تاریخی در مسیر انتقال خطوط گاز سمنان به مازندران و در وستمین کیاسر ساری شامل 15 گور دخمه ای کشف شده است بطوریکه متاسفانه برخی از این گورها در جریان عملیات حفاری بوسیله بولدوزرها خراب شده است و 9 گور از دخمه‌های کشف شده سالم هستند.

این روزنامه در ادامه در صفحات تازه‌های دانش و فناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود موضوعات "اضافه شدن اولویت‌بندی، به ضد خبری فیسبوک، پزشکان و پرستاران با چه وعده‌های پولی" شاغل می‌شوند و بهترین خودروهای دست دوم را با چه قیمتی بخریم را بررسی می کند.

از بازار داغ خبرهای امروز سری به تازه‌های خبری روزنامه شرق می‌زنیم که در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع "بیکاری، فقر و اعتیاد دلایل اصلی طردشدگی در ایران" پرداخته و در اینباره می‌نویسد: در چند سال اخیر تعداد طردشدگان رو به افزایش است، بنظر می‌رسد که سیاست طر شدگی وجود دارد و باید دید چه کسانی از طردشدگی سود می‌برند و در نتیجه به بقای این شرایط کمک می‌کند ، این در حالی است که مرز میان شهروندی و طردشدگی بسیار باریک است و همه ما در معرض طردشدگی هستیم.

وجود یک میلیون و 500 هزار بیسوار 10 تا 49 ساله در کشور، منتفی شدن تجمیع بیمه‌ها و پاسخ شهرداری به جوابیه سپاه از موضوعات دیگری است که روزنامه شرق در صفحه اجتماعی امروز خود پیگیر آن شده است.

روزنامه بعدی ما روزنامه وطن امروز است که در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع "تولید کننده پدیده زیرمیزی دولت است" پرداخته؛ روزنامه‌نگار به این موضوع اشاره دارد که رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران دولت را تولید کننده پدیده زیرمیزی در نظام سلامت کشور معرفی کرده است.

این در حالی است که موضوعی به نام سرانه درمان که کلید تولید پدیده زیرمیزی در بازار سلامت تلقی می شود در حقیقت لفظی است که متاسفانه مدیران بخوبی از آن آگاهی دارند اما بعنوان یک خط قرمز هرگز درباره آن در رسانه‌ها صحبت نکرده‌اند.

تخلف مدارس دولتی در ثبت‌نام دانش‌آموزان، تجهیز اتوبوس‌رانی با 200 دستگاه بی‌آرتی، سهم نیم‌درصدی کهگیلویه و بویراحمد از صنعت، احداث بیمارستان 160 تختخواب در شهرستان فدک و نقش بسزای شهرک‌های صنعتی در توسعه استان موضوعاتی است که روزنامه وطن امروز در صفحات اجتماعی و وطن خود به آن پرداخته است.

از دنیای خبرهای داغ امروز به گروه شوک به روزنامه ایران می‌رسیم که به خبر "ردپای دزدان شیک‌پوش در ساحل دریا" پرداخته است. ماجرا از این قرار است که 2 مرد و 2 زن جوان که با فریب صاحبان فروشگاه‌های شهرهای ساحلی مازندران اقدام به سرقت می کردند در دام پلیس گرفتار شدند.

این در حالی است که 4 عضو این باند در نقش خریدار وارد فروشگاه های نوار ساحلی می‌شدند و در فرصت مناسبی با فریب فروشندگان توطئه خود را اجرا می کردند.

"غرور شوم دسیسه پسران مرد میلیاردر برای ارثیه خواهری، نقش پردازی دو دختر جوان در باند زورگیری، مرگ یک سرباز در شوخی مسلحانه هم خدمتی اش و دستگیری 2 تیرانداز مرگ در یاسوج" از موضوعاتی است که روزنامه ایران در گروه شوک امروز خود آن را پیگیری می‌کند.

اما در ادامه روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع "استفاده از ظرفیت اصناف برای ترویج ازدواج جوانان" پرداخته و می‌نویسد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: باید از ظرفیت اصناف برای ترویج ازدواج جوانان استفاده کرد، در حقیقت با تخفیف ویژه اختصاص درصدی برای خرید اجناس و کالاهای ایرانی و بهره‌مندی جوانان از این تسهیلات می توان تا حدودی گره‌گشای مشکلات ازدواج جوانان شویم.

از خواندن کتاب تا توزیع سی‌دی مذهبی، آخرین خبر‌ها درباره بازنشستگی با 25 سال سابقه، آلودگی صوتی دوره‌گردها، افزایش 20 درصدی حریق در جنگل‌ها و آتش‌نشانی در خصوص استاندارد بودن پدهای بالگرد مسئولیتی ندارد از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به آن پرداخته است.

روزنامه آخر ما روزنامه همشهری منتسب به شهرداری تهران است که در صفحه شهری امروز خود به موضوع "گردش‌کشی سازه‌ بی‌مجوز در برابر قانون" پرداخته، این روزنامه می‌نویسد: ساخت و ساز سازه میدان سپاه همچنان خبرساز است، این سازه که عملیات ساخت آن از پاییز سال گذشته سرعت بیشتری گرفته است، هم‌اکنون بی‌اعتنا به رای کمیسیون ماده 5 همچنان بالا می‌رود. این در حالی است که باید حداکثر ارتفاع 16 متر باشد و عملیات اجرایی باید متوقف شود.


تازه‌های امروز روزنامه‌های کشور


*فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی

یک خوشه انگور خاص در ژاپن پنجشنبه گذشت در یک حراج به مبلغ یک میلیون ین معادل 27 میلیون تومان فروخته شد. این خوشه انگور دارای 36 دانه انگور قرمز بوده که در شمال غربی توکیو عرضه شده است. فروش بی‌سابقه این انگور رکورد سال گذشته 550 هزار ینی را شکست. هر دانه درشت این خوشه انگور قرمز به اندازه یک توپ پینگ پونگ و هر کدام دارای وزن 20 گرمی است.

از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز + تازه‌های روز

*مرگ 17 بنگلادشی هنگام توزیع پوشاک رایگان

17 بنگلادشی هنگام توزیع لباس رایگان بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان بر اثر ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند.

*حمله هکر اینترنتی به 370 اصفهانی

پسر جوان وایمکس 370 اصفهانی را هک کرد.

*نقاشی روی دست، چاپ روی کاغذ

کالیفرنیا هنرمند آمریکایی برای چاپ آثارش از دستهایش استفاده می‌کند از سل‌پاول ابتدا با رنگ روی دستش نقاشی می‌کند و سپس کف دستش را روی کاغذ فشرده و آن را چاپ می‌کند.

تصاویر ماندگار

*تصویر رهبر معظم انقلاب و پدر بزرگوار ایشان در سال 1365

تصویر 15 تیر 1365 سالروز درگذشت حضرت آیت‌الله سید جواد خامنه‌ای از علمای بزرگوار مشهد مقدس، پدر رهبر انقلاب

از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز + تازه‌های روز

*تصویر ربوده شدن حاج احمد متوسلیان در سال 61

تصویر 14 تیر سال 61 سالروز ربوده شدن حاج احمد متوسلیان فرمانده لشگر 27 محمد رسول‌الله در لبنان

از فروش یک خوشه انگور 27 میلیون تومانی تا کشف گورستان اشکانیان در مسیر لوله گاز + تازه‌های روز


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اعمی
۱۸:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۴
خوشه ی انگور هم نشدیم، این قدر قیمتی باشیم!
Germany
mohammad
۲۳:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
انگور چیه داداش من شما انسانی اشرف مخلوقات...