گرگان؛

300 یتیم تحت حمایت کمیته امداد مهمان سفره افطاری نماینده ولی فقیه گلستان

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان 300 یتیم گلستانی مهمان سفره افطاری نماینده ولی فقیه گلستان در مسجد جامع گلشهر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده ولی فقیه گلستان در این ضیافت افطاری با تاکید براینکه مسلمانان باید سیره حضرت علی (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند ،افزود: آن حضرت با توصیه ها و وصایای ارزشمند خود راه درست زندگی را پیش روی ما قرار دادند و کسانی که خواهان سعادت زندگی دنیا و آخرت هستند باید به توصیه های ایشان توجه کنند.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی نخستین وصیت حضرت علی (ع) را رعایت تقوا دانست و خاطرنشان کرد: انسان مؤمن باید حضور پروردگار را در زندگی خود احساس کند به گونه ای که این احساس حضور، مانع انجام گناه شود.

آیت الله نورمفیدی دومین و سومین توصیه حضرت علی (ع) به مسلمانان را رعایت نظم و صلح و سازش بین یکدیگر بیان کرد و گفت: آن حضرت به نقل از نبی مکرم اسلام (ص) فرمودند: هیچ فضیلتی بعد از نماز، به اندازه صلح و سازش بین مسلمانان اهمیت ندارد.

امام جمعه گرگان در ادامه به توصیه حضرت علی (ع) به حمایت از مظلومان و یتیمان اشاره کرد و گفت: آن حضرت از مسلمانان خواستند تا دشمن ظالم، یاور مظلومان و مراقب حق یتیمان باشند و از تضییع حقوق آن ها خودداری کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم به سه نفر ازایتام نخبه ورزشی، علمی و قرآنی لوح تقدیر و هدیه اهداء شد.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.