گرگان،

تجهیز یک هزار کلاس برای پذیرش مسافران تابستانی در گلستان

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش گفت:استان مرزی و گردشگرپذیر گلستان در آستانه عید سعید فطر با افزون بر یک هزار کلاس در قالب 120 مدرسه آماده پذیرش موج دوم مسافران تابستانی شده که از اواخر هفته جاری سفر خود را آغاز می کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ قندهاری با اشاره به فعالیت 18 پایگاه اسکان دراستان گفت: 2 مرکز رفاهی فرهنگیان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس نیز میزبان مسافرین تابستانی خواهد بود.

قندهاری با اشاره به تجهیز کلاس ها و آمادگی استان برای پذیرش مسافران و با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر، پیش بینی کرد که با پایان ماه مبارک رمضان موج بزرگ سفرهای تابستانی آغاز شود.وی افزود: گلستان یکی از استان های پرجاذبه برای گردشگری بوده و هر ساله گردشگران بسیاری با سفر به این استان ،در مراکز تجهیز شده اسکان ساماندهی می شوند.

براساس اعلام آموزش و پرورش گلستان قندهاری افزود: از یکهزار کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان 135 کلاس ویژه، 565 کلاس نوع 'الف'، 210 کلاس نوع 'ب' و 90 کلاس نوع 'ج' است. رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: در تابستان سال گذشته 14 هزار و 644 خانوار با جمعیت 72 هزار و 57 نفری در مدارس طرح اسکان گلستان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در فروردین ماه امسال از اسکان11 هزارو 875 خانوارمسافر با 54 هزارو 412 نفر جمعیت در مدارس استان طی تعطیلات نوروز 94 خبر داده بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.