گرگان؛

برگزاری 61 کلاس قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی آجا

سربازان و کادر هوانیروز، پدافند هوایی ، اردوگاههای آموزشی در این کلاس ها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت:در سالجاری 61 کلاس درس قرآنی برای پایوران وظیفه در قسمت های هوانیروز ، پدافند هوایی ، اردوگاههای آموزشی ، مجموعه تیپ 230 و قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده برگزار می شود.

 حجه الاسلام الله قلی افزود: مهمترین برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی آجا درسالجاری برگزاری طرح های کلام نور ،تلاوت نور،قرائت قرآن،ختم هرروز قرآن کریم،تطهیر و تسنیم برای کارکنان پایور و وظیفه می باشد.

وی از برگزاری طرح کلام نور برای سطوح مختلف کادر و وظیفه در رشته های قرائت ،تفسیر، مفاهیم و حفظ خبر داد و گفت: طرح تطهیر شامل بهره گیری از سبک زندگی قرآنی برای سربازان وکارکنان نیز در سالجاری برگزار می شود .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران  تصریح کرد:مسابقات امور قرآنی در طول سال در همه رشته ها و سطوح مختلف در 4 مقطع ابتدایی ، منطقه ای ، نیروی زمینی و ارتش برگزار می شود که مرحله مقدماتی این مسابقات اوایل مرداد ماه سالجاری آغاز خواهد شد.

حجه الاسلام الله قلی با اشاره به رتبه نایب قهرمانی محفل انس باقرآن کریم و در محضر قرآن قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده در سطح کشور یاد کرد وگفت:یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان برای خانوداه ها و کارکنان پایور و وظیفه برگزای جشنواره حدیث از کتاب میزان الحکمه کلام معصومین بصورت حفظ و مفاهیم حدیث می باشد.

وی در پایان گفت: برای عنایت و الطاف بیشتر از قرآن کریم ،محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان درمسجد امام محمد باقر (ع) قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان  با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.