صدآفرین عمو پورنگ شاگرد آخر می‌شود

برنامه امروز محله گل و بلبل درباره كودكی تبلت به دست كه تمام روزهای برنامه محله گل و بلبل كودكی اش در بازی با تلبت و دنیای دیجیتالی و برنامه رنگارنگ آن خلاصه می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمو پورنگ هر سال تابستان با ویژه برنامه ای جدید و متنوع برای کودکان در تلویزیون ظاهر می شود و  تابستان ۹۴  هم با مجموعه ی محله گل و بلبل از گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما نه تنها کودکان بلکه بزرگان را همچون سابق به پای تلویزیون بنشاند.
 
برنامه امروز محله گل و بلبل درباره کودکی است که به دلیل استفاده از تبلت چشمانش چپ شده، كودكی تبلت به دست كه تمام روزهای  برنامه محله گل و بلبل كودكی اش در بازی با تلبت و دنیای دیجیتالی و برنامه رنگارنگ آن خلاصه می شود.
 
این تصویر اغلب كودكان این روزهاست. این نوع از سرگرمی ها روز به روزبیشتر و بیشتر كودكان را در خود غرق می كند و از لمس دنیای واقع دورتر و دورتر. در محله گل و بلبل هم كودكی مدام تبلت به دست - با بازی خوب مهیار بریمانی- زندگی می كند كه با اینكه نامش صدآفرین است اما هر ساله شاگرد اخر می شود. 
 
صدافرین محله گل و بلبل تمام زندگی اش حول بازی با تبلت می چرخد چه موقع عذا خوردن و چه موقع خوابیدن و حتی در خواب دیدن .!

این كودك غرق شده در دنیای دیجیتال با دیدن كارنامه خود كه بار دیگر شاگرد اخر شده  بسیار غمگین و گریان می شود ، حالا عمو پورنگ و تمام اعضای محله گل و بلبل سعی دارند با همفكری راه حلی برای ترك عادت مخرب صدافرین كنند و راهی بیابند كه او به دیگران و دنیای اطرافش توجه بیشتری كند.

این برنامه مهارت محور است و در قالب داستان به خانواده ها و کودکان هشدار می دهد عوامل برنامه ساز این برنامه سعی دارند با ساخت این برنامه علاوه بر فضای سرگرم کننده با تاثیرگذاری در تلویزیون مسایل مهم و روز جامعه را که کودکان با آن درگیر هستند را آموزش دهند.

ادامه مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل از امروز پخش می شود این برنامه در 90قسمت برنامه ریزی شده و هر روز ساعت ١٨:٤٥ به روی نتن شبكه دو می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار