رودهن؛

شهرداری های نسیم شهر و گلستان اعتباری برای ساماندهی "سیاه آب " ندارند

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری های نسیم شهر و گلستان در راستای رفع معضل زیست محیطی " سیاه آب " اعتباری برای ساماندهی این کانال در اختیار ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد آلایندگی رودخانه " سیاه آب " در بهارستان گفت: کانال " سیاه آب " از شهر های نسیم شهر و گلستان عبود می کند و امتدادی طولانی دارد .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: طولانی بودن مسیر این کانال باعث تخریب بخشهایی از این کانال به اصطلاح رودخانه سیاه آب شده است.

نکو با تاکید بر اینکه رودخانه سیاه آب به محل دفن زباله های صنعتی و خانگی و حاشیه آن به محل تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده است، اضافه کرد: با انباشت این زباله و نخاله ها شرایط بد زیست محیطی با تبدیل این فضا به بستر زندگی حیوانات موزی در این محل بوجود آمده است .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم کافی بودن اعتبارات شهرداری ها در راستای ساماندهی رودخانه ها، اظهار داشت: شهرداری های نسیم شهر و گلستان و صالحیه اعتبار کافی در این راستا در اختیار ندارند .

انتهای پیامگ /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابک سیار
۰۱:۳۴ ۲۹ تير ۱۳۹۸
اب وفاضلاب نسیم شهر الان چندروزه ماروزی ۲ساعت اب خوردن نداریم وماهانه۵۰ یا۷۰هزارپول اب میدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۴
کاش، نمایندگان به شعارهای دوره انتخابات خود فکر کنند. و ببینند بعد از چهار سال چکار کرده اند. برای مردم منطقه...............