رودهن؛

شهدا و جانبازان، سلاح هسته ای ایران اسلامی هستند

نماینده مردم رباط کریم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا و جانبازان سلاح هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و ایران زیر سایه مکتب عاشورا به این اقتدار رسیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد سیاست های بعد از توافقنامه هسته ای گفت: گوش ملت ایران از گزینه های نظامی روی میز پراست زیرا در دوران دفاع مقدس آنها یک بار شکستی بزرگ خورده اند در آن زمان که ایران اسلامی اقتدار امروز را نداشت.

نماینده مردم رباط کریم وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن می داند که ایران اسلامی سلاح هسته ای ندارد ولی باز هم رجز خوانی می کند، تصریح کرد: اگر می خواهد ببیند ایران اسلامی سلاح هسته ای دارد یا خیر ، به گلزار شهدا برود زیرا سلاح هسته ای ایران اسلامی، جبهه های مقاومت شهدا و جانبازان و ایثارگرانند .

نکو در ادامه این مطلب اضافه کرد: ایران اسلامی اکنون به درجه ای از اقتدار رسیده که بروی موشک های بالستیک ایران استکبار جهانی در جریان مذاکرات هسته ای تاکید دارد و هراس خود را شفاف در این جمع بین المللی نسبت به قدرت نظامی ایران اسلامی نشان داده است .

نماینده مردم رباط کریم وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: ایران اسلامی همواره در جبهه استکبارستیزی با سلاح ایمان به خداوند متعال و پیروی از مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) در این میدان از مستضعفان جهان حمایت کرده است .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.