رودهن؛

هیچ مبلغی در ثبت نام دانش آموزان دماوندی گرفته نمی‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: در مرحله ثبت نام هیچ مبلغی به عنوان شهریه به غیر از هزینه کتاب و بیمه از دانش‌آموزان اخذ نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ طبق مقررات وزارت آموزش و پرورش هیچ مدرسه ایی در سطح شهرستان دماوند حق دریافت وجه در هنگام ثبت نام را از اولیای دانش آموزان ندارد.

محمد مشهدی عباسی همچنین از فعالیت پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش دماوند در فصل تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون 35 پایگاه آموزشی در حوزه‌های مختلف، برنامه های ورزشی و قرآنی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: علاوه بر پایگاه‌های آموزشی، 16 مؤسسه آزاد زبان انگلیسی نیز در شهرستان دماوند فعال هستند که دانش آموزان می توانند از این مراکز نیز استفاده کنند.

بیش از سه میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش شهرستان دماوند تخصیص یافت

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از تخصیص اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 650 میلیون ریال به این نهاد آموزشی در دماوند خبر داد.

 محمد مشهدی عباسی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، اعتبارات در نظر گرفته‌ شده برای آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ است ولی در نظر داریم بخش عمده ایی از این میزان اعتبار را به تامین آب آشامیدنی، تکمیل پروژه های نیمه تمام با توجه به اولویت ها و ... اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه چهار درصد از اعتبارات استانی به بخش آموزش و پرورش شهرستان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا از اعتبارات مازاد استان نیز استفاده کنیم که این اقدام در راستای توسعه بخش آموزش منطقه است.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان دماوند به پروژه های نیمه تمام این نهاد در بخش تجهیز و تعمیر اشاره کرد و افزود: علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، تامین تجهیزات مورد نیاز کلاس‌ها با توجه به کمبود های موجود، دو نوبته بودن برخی مدارس به جهت نبود مراکز آموزشی کافی از جمله مطالبات این بخش است که در تلاش رفع آنها با تامین بودجه ایی بیشتر هستیم.

مشهدی عباسی به سه پروژه اولویتی در دماوند و آبسرد اشاره کرد و گفت: امیدواریم با افزایش بودجه شاهد به بهره برداری رسیدن سه پروژه عمرانی در منطقه دماوند، گیلاوند و شهر آبسرد باشیم.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.